El poder es dintre teu

Compartir

El poder es dintre teu

Louise Hay

Sinopsis

EL PODER ÉS DINTRE TEU és la continuació de VOSTÈ POT SANAR LA SEVA VIDA. Des que vaig escriure aquest llibre, se m'han revelat noves idees. Desitjo compartr-les amb totes les persones que m'han escrit sol·licintant més informació. És molt important que siguem conscients d'una cosa: el Poder que tots cerquem -a fora- es troba també dintre nostre, i en podem disposar fàcilment per fer-lo servir de maneres positives. Que aquest llibre et reveli tot el poder que vertablament posseeixes."

"En aquest llibre hi trobaràs una gran quantitat d´informació. No creguis pas que l´has d´assimilar tota de cop. Hi haurà …

Leer más

Hay, Louise

Louise Hay
Terapeuta, profesora y conferenciante, Louise L. Hay (1926-2017) fue considerada la impulsora del movimiento de crecimiento personal. “Usted puede sanar su vida”, publicado por primera vez en 1984, se convirtió rápidamente en un best seller mundial y se sigue editando hoy día en más de treinta países. Sus más de cuarenta títulos publicados siguen hoy impulsando un movimiento mundial de amor y autotransformación. Las obras de Louise L. Hay han sido traducidas a 26 idiomas en 35 países en todo el mundo, y han ayudado a miles de personas a descubrir y a usar todo el potencial de sus propios poderes creativos para su crecimiento personal.
Papel


Encuéntralos también en

Ficha técnica

272

02/2006

Catalán

Entramat creixement i salut

9788493475420

Géneros: BIC|VS: Self-help & personal development, BISAC|SEL031000: SELF-HELP / Personal Growth / General

Más libros del mismo autor

Títulos similares

Aviso de cookies

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar tu experiencia de navegación y realizar tareas de analítica.